2013. szeptember 3., kedd

Őszköszöntő

Alacsony költségvetésű manikűrrel indul nálam az őszi szezon :)

Visszatérő olvasóim tudják, hogy a takarékos manikűr híve vagyok. Lehetőség szerint az alacsonyabb árfekvésű termékeket preferálom. Emiatt bizony gyakran kompromisszumra kényszerülök a minőséget illetően. Ugyanakkor meggyőződésem, hogy egy kis furfanggal azokkal a lakkokkal is lehet értékelhető manikűr alkotni, amikre mások lemondóan legyintenek.

A lakkvásárlás lutri, még a pedigrésebb lakkoknál is belefuthatunk színbeli (más felkenve mint az üvegben, nem elég jó a fedése) minőségbeli (lassan szárad, nem terül rendesen) és kiszerelésbeli (rossz ecset, kényelmetlen kupak, nem gazdaságos kiszerelés) csalódásokba. 

Legutóbb ezt alkottam:

1/ Lora 62 - ez egy bronzos árnyalat ami nagyon sűrű, emiatt nehéz jól eloszlatni és lassan szárad. A jó tulajdonsága csak az ára, 100Ft-ért utánad dobják a filléres boltokban. (Pl. One Euro Market)

2/ A másik egy kutyult lakk, ami két Miss sporty vadházasságának az eredménye. Egy 160-as bordó és egy gyöngyház-bézs árnyalatot öntöttem össze. A Miss Sporty egy közepes minőségű lakk minden tekintetben gyakran akciózzák, én csak ilyenkor veszek belőle, mert max 350 Ft-ot ér meg nekem darabja.

Azért nem többet, mert a kis gömbölyű üveg és a rövid ecsetke kombinációja elég szerencsétlen. A legnagyobb jóindulattal is maximum félig lehet elhasználni a terméket, utána csak erős idegzetű és villámgyors kezű versenyzők tudják kibányászni az üvegcse tartalmát komolyabb hajmennyiség kihullatása nélkül - na én ilyenkor szoktam összeboronálni őket. Minden boronálás alkalmával megfogadom, hogy soha többet nem veszek, aztán a leárazáson mégis elcsábulok. Ez van. :)
Természetesen a keverés eredményével nem mindig vagyok elégedett, most sem. Elég nagymamás lett.

Készítettem természetes fénynél (pontosabban félhomálynál) is képet így nem csillog annyira, ami nem is baj :) 
A szabadszélt kézzel festettem meg. A technika másik előnye, hogy általa az olyan topa-körmű hölgyek is viselhetnek francia manikűrt mint amilyen én vagyok. 
Mivel az alap szín elfedi a mosolyvonal valódi helyét lehet egy kicsit csalni az arányokkal. Az elv ugyanaz mint a körömágy hosszabbításnál, amit a műkörmösök nagyon profin meg tudnak oldani. 
Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése